Parechji amichi chì ùn sanu micca assai di l'imprese UV, in particulare i clienti chì sò familiarizati cù i metudi di stampa tradiziunali, cum'è a serigrafia è a stampa offset, ùn capiscenu micca l'abbinamentu di i quattru culori primari di CMYK in stampanti UV. Certi clienti anu ancu dumandà a quistione di perchè a pantalla di visualizazione hè trè culori primari, perchè a tinta UV hè quattru culori primari.
In teoria, i stampatori UV necessitanu solu trè culori primari per a stampa di culore, vale à dì cian (C), magenta (M) è giallu (Y), chì ponu digià esse cumminati in a più grande gamma di culori, cum'è i trè culori primari RGB di u visualizazione. Tuttavia, per via di a cumpusizioni di tinta UV in u prucessu di produzzione, a purità di u culore serà limitata. L'inchiostru di trè culori primari CMY pò pruduce solu un marrone scuru chì hè vicinu à u neru puru, è u neru (K) deve esse aghjuntu à a stampa. neru puro.
Per quessa, i stampatori UV chì utilizanu tinta UV cum'è consumabili di stampa deve aghjunghje un culore neru nantu à a basa di a teoria di trè culori primari. Hè per quessa chì a stampa UV adopta u mudellu CMYK. In l'industria di stampa UV, hè ancu chjamatu quattru culori. Inoltre, i sei culori chì sò spessu intesu in u mercatu sò l'aghjunzione di LCè LMà u mudellu CMYK. L'aghjunzione di sti dui tinte UV di culore chjaru hè di scuntrà quelli sceni chì anu più esigenze per u culore di u mudellu stampatu, cum'è i materiali di publicità. stampa. U mudellu di sei culori pò fà u mudellu stampatu più saturatu, cù una transizione più naturali è una stratificazione evidenti.
Inoltre, cù i requisiti più alti è più alti di u mercatu per a velocità è l'effettu di stampa di l'impresora UV, certi pruduttori anu ancu introduttu più cunfigurazioni di culore è anu fattu parechji culori spot in più di i sei culori, ma questi sò ancu listessi, u principiu hè u listessu cum'è I mudelli di quattru culori è sei culori sò listessi.
Postu tempu: Apr-25-2024