Applicazione di stampante UV in l'industria di a decorazione di a casa

L'imprese UV ùn ponu esse micca affettate da i materiali di l'ughjettu in una larga gamma di materie prime (metallu, plastica, petra, pelle, legnu, vetru, cristallo, acrilicu, carta rivestita) a superficia di l'imaghjini di stampa grafica di culore di trasfurmazioni, perchè a bocca è i media. superficia sò senza cuntattu, ùn si deforma per via di u calore è a pressione.

A stampante UV flatbed, ùn importa ciò chì hè un mudellu di culore di bloccu simplice, un mudellu di culore pienu o un mudellu di culore intermediu, pò esse cumpletu in una stampa di culore unicu, senza fabbricazione di piastra, senza asciugatura di piastra, è insemi di culori duplicati, belli culori, realistici. effettu, l'Image hè waterproof, sunscreen, forte forza di adesione resistente à l'usura, senza sbiadimentu, creendu una qualità di stampa più altu ch'è i metudi di stampa tradiziunali, risponde cumplettamente à i bisogni di produzzione di massa d'alta intensità di diverse industrie, cusì migliurà significativamente a competitività di u mercatu. di i vostri prudutti.

L'effettu di stampa di petra UV di grande piastra ùn hè micca sbiadisce, a prova di graffi, impermeabile, prutezzione di l'ambiente, l'effettu stampatu hè realisticu, bellu è faciule d'operare, utilizendu l'immagine di output di l'urdinatore à a stampante UV, una pressa chjave, stampa diretta, u grossu massimu di stampa pò ghjunghje sin'à 10 centimetri di spessore.Attualmente, assai fornitori di materiali in l'industria di l'arredamento di casa sceglienu di utilizà stampante UV flatbed per stampà nantu à petra artificiale è petra grande, a stampante UV hà una forte adattabilità, pò vulete stampà u mudellu direttamente à a superficia di petra, per scuntrà a decorazione di casa diversificata. bisogni nantu à u mercatu, creendu un novu chilometru per a decorazione persunalizata.

Linyi Win-Win Machinery Co,.Ltd (Ntek) hè stata fundata in u 2009 in Shandong China.L'impresa hè un fabricatore di macchinari d'alta tecnulugia, integratu cù a R&D, a produzzione, a vendita è u mantenimentu in un sanu, principalmente produce stampanti UV flatbed, UV flatbed cù roll to roll, stampante ibrida UV, tutti i prudutti sò cun certificatu CE.Benvenuti à a negoziazione cummerciale per un benefiziu mutuale.

Applicazione di a stampante UV in l'industria di a decorazione di a casa1 Applicazione di a stampante UV in l'industria di a decorazione di a casa2 Applicazione di stampante UV in l'industria di a decorazione di a casa3


Tempu di posta: 02-02-2022