Edite Cumu stampa l'effettu di rilievu di stampa UV

Cumu stampa l'effettu di rilievu di stampa UV

L'imprese UV flatbed sò largamente usate in parechji campi, cum'è i segni di publicità, a decorazione di a casa, u processu di l'artisanatu, etc. Hè ben cunnisciutu chì ogni superficia materiale pò stampà mudelli exquisiti.Oghje, Ntek parlerà di stampanti UV flatbed.Un altru vantaghju: stampa UV squisitu effettu di rilievu tridimensionale.

Chì ghjè u sollievu 3D?Cumu a stampante UV flatbed ottene un effettu di sollievu squisitu?

L'espressione artistica di u rilievu di u culore hè diversa, è a definizione standard hè trà a scultura rotonda è a pittura à l'oliu, chì hè l'incantu innovativu di a cumminazione di a tecnulugia di scultura tradiziunale è a pittura di culore.Prodotti di stampa di effettu di rilievu, forte effettu tridimensionale, eccellente effettu tridimensionale.Flotta nantu à a superficia di l'ughjettu pianu per vede un effettu di scultura tridimensionale di cuncavu è cunvessu, è l'ughjettu stampatu cù l'effettu embossed mostra un effettu visuale stereoscopicu 3D.

Durante a pruduzzione di u produttu, useremu a stampante UV flatbed per stampà l'effettu di rilievu 3D nantu à a superficia di u produttu secondu i bisogni di u pruduttu, è rinfurzà a gamma di culori di sollievu di l'articulu per mette in risaltu i punti culminanti di u produttu è aumentà. e caratteristiche di u produttu.Visualmente, i mudelli in rilievu seranu più stratificati chì i mudelli flat.È sta funzione unica hè impussibile per altre macchine, è pò esse ottenuta solu cù stampanti UV.

Durante a stampa, a forma di rilievu hè principalmente formata da l'accumulazione di tinta bianca UV.A più tinta bianca, più grossa serà.A più alta hè l'altezza di stacking di tinta bianca, u più evidenti l'effettu.Dopu avè stampatu cù tinta bianca, u mudellu sceltu hè infine stampatu nantu à a superficia di u materiale cù tinta di culore.Utilizendu una stampante UV flat-panel per stampà, l'operazione hè simplice, è hè faciule per realizà mudelli tridimensionali vividi è squisiti.


Tempu di post: 16-jun-2022