Cumu mantene bè a stampante UV inkjet

1. Fate un bonu travagliu di sanità prima di inizià a stampante flatbed inkjet UV per prevene a polvera da dannà a stampante ceramica UV è a testa di stampa.A temperatura interna deve esse cuntrullata à circa 25 gradi, è a ventilazione deve esse fatta bè.Questu hè bonu per a macchina è l'operatore, postu chì a tinta hè ancu una chimica.

2. Operate Wide Format Printer in l'ordine currettu quandu si principia, fate attenzione à u metudu è l'ordine di asciugà u nozzle, aduprate un pannu di nozzle prufessiunale per asciugà u nozzle.Assicuratevi chì a vàlvula hè chjusa è u percorsu di l'inchiostru hè tagliatu prima chì a tinta hè esaurita.

3. I travagliadori deve esse in u duvere quandu Large UV Led Printer travaglià.Quandu l'impresora face un errore, prima appughjà l'interruttore di arrestu d'emergenza per impedisce a macchina di cuntinuà à funziunà è pruvucarà cunsiquenzi avversi maiò.À u listessu tempu, nutate chì a piastra deformata è deformata hè strettamente pruibita di scontru cù a bocca, altrimenti pruvucarà danni permanenti à a bocca.

4. Prima di chjude, aduprate un bastone di cuttuni speciale dipped in suluzione di pulizia per asciugà delicatamente a tinta restante nantu à a superficia di u nozzle, è verificate se u nozzle hè rottu.

5. U cuttuni di filtru di lampa UV deve esse rimpiazzatu regularmente, altrimente hè faciule fà danni à u tubu di lampa UV, chì pò purtà à accidenti è danni à a machina in casi seriu.A vita ideale di a lampada hè di circa 500-800 ore, è u tempu di usu di ogni ghjornu deve esse registratu.

6. I parti muvimenti di l'impresora UV deve esse pienu d'oliu regularmente.L'assi X è l'assi Y sò parti d'alta precisione, in particulare a parte di l'assi X cù alta velocità di corsa, chì hè una parte vulnerabile.U cinturione trasportatore di l'assi X deve esse verificatu regularmente per assicurà a strettezza curretta.I pezzi di guida di l'assi X è l'assi Y deve esse lubrificati regularmente.Troppu polvera è terra pruvucarà una resistenza eccessiva di a parte di trasmissione meccanica è affetta a precisione di e parti in muvimentu.

7. Verificate sempre u filu di terra per assicurà chì l'impresora UV flatbed digitale hè in terra sicura.Hè strettamente pruibitu di accende a macchina prima chì u filu di terra affidabile hè cunnessu.

8. Quandu a stampante digitale automatica hè attivata è micca stampata, ricordate di spegne a lampada UV in ogni mumentu.Unu di i scopi hè di salvà u putere, è l'altru hè di allargà a vita di a lampada UV.


Tempu di posta: 08-06-2022