Cumu aduprà una stampante UV currettamente?

L'impresora UV hè un tipu d'impresora digitale di alta tecnulugia in piena culori capace di stampà senza fà schermi.Hà un grande putenziale per diversi tipi di materiali.Si pò pruduce culori fotograficu nantu à a superficia di piastrelle ceramiche, muru di fondo, porta scorrevule, armadiu, vetru, pannelli, ogni tipu di signage, PVC, acrilicu, è metallu, etc. Stampa unicu tempu senza fà schermi, culore riccu è sharp, resistenza à l'usura, a prova di ultraviolet, operazione faciule è alta velocità di stampa.Tutti questi facenu chì si adatta perfettamente à i standard di stampa industriale.

Ordine l'istruzzioni è fate attenzione à l'articuli seguenti, l'usu propiu di a stampante UV flatbed hè l'assicuranza di un bonu rendimentu.

1. Ambiente di travagliu

A causa di u stilu unicu di travagliu di a stampante UV flatbed, a terra di u locu di travagliu per a stampante UV deve esse piatta.L'inclinazione è a terra irregolare affettanu a prestazione, rallentà a velocità di jet di l'ugelli chì portanu à una diminuzione generale di a velocità di stampa.

2.Installazione

L'impresora UV flatbed hè una macchina d'alta precisione è hè stata adattata currettamente da u fabricatore prima di u trasportu, ùn perde micca i raccordi senza permessu in u cursu di trasportu.Evite i posti induve a temperatura è l'umidità cambianu assai rapidamente.Attenzione à esse irradiatu direttamente da u sole, u lampu o a fonte di calore.

3.Operazione

Ùn move micca u carrettu quandu a putenza hè sempre accesa, in casu di rompe i limiti di u carrettu.Quandu u dispusitivu hè stampatu, ùn impedisce micca per forza.Se l'output hè anormale, dopu à a pausa, u carru si moverà à u puntu di basa, pudemu lavà a testa di stampa è poi ripiglià a stampa.A stampa quandu l'inchiostro si scappa hè strettamente pruibita, darà danni severi à a testa di stampa.

4.Mantenimentu

Ùn stà nantu à u dispusitivu o mette cose pisanti nantu à questu.U ventu ùn deve esse coperto da u tela.Sustituite i cables subitu dopu chì hè dannatu.Ùn toccu u plug cù e mani bagnate.Prima di pulizziari u dispusitivu, per piacè spegne l'alimentazione o scollega i cavi di putenza.Pulite l'internu di l'impresora UV è l'esterno puntuale.Ùn aspettate micca chì a polvera pesante causa danni à a stampante.

1


Tempu di Postu: Dec-12-2022