U principiu è e caratteristiche di a stampante UV

L'effettu di a stampa UV hè realizatu nantu à a macchina di stampa UV cù tinta UV speciale

1. A stampa UV hè u prucessu di stampa UV, chì si riferisce principarmenti à l'usu di inchiostru UV speciale nantu à a macchina di stampa UV per ottene un effettu di stampa UV parziale o generale, chì hè principalmente adattatu per a stampa di materiali assorbenti non-materiali.L'inchiostro UV hè un tipu d'inchiostro verde è di prutezzione ambientale, chì hà e caratteristiche di curazione immediata è rapida, senza voc di solventi organici volatili, menu contaminazione, alta efficienza è cunsumu d'energia bassu.

2. A stampa UV hè un metudu di stampa chì usa tinta UV per asciucà, è usa luce UV per siccà.A stampa UV hè principalmente aduprata per imballaggi è stampa di materiali non assorbenti, cum'è cartone laser, carta alluminizzata, plastica pe ding, pvc è cusì.In cunfrontu cù a stampa offset tradiziunale, a stampa UV hà e caratteristiche di culori brillanti, materiali di stampa speciale, prudutti novi è prospettive di mercatu largu.

3. Printers UV sò differente da stampanti tradiziunali.U primu hè una stampante chì usa tinta UV, da quì u nome.L'imprese UV sò dotate di lampade UV chì permettenu à u mudellu stampatu di asciucà è prova immediatamente.Questa funzione rende a produzzione è a prova assai cunvene in gran parte, è u so modu di produzzione persunalizata porta ancu una cunvenzione senza precedente à l'industria di trasfurmazioni.


Tempu di post: Jul-22-2022