Tipi di testina di stampa UV Flatbed

nutizie

 

A testa di stampa hè u cumpunente più impurtante di a stampante uv flatbed.Diversi testi di stampa anu caratteristiche diverse è prezzi diffirenti.a testa di stampa ùn hè micca u megliu, solu u più adattatu.Ogni capu hà i so vantaghji unichi, secondu a so situazione attuale è a dumanda di sceglie.

 

Epsontestina di stampa: Testa cummirciali piezoelettrica, una testa pò stampà quattru o sei culori, ci sò 8 fila di teste, una fila unica di 180 buchi, un totale di 1440 buchi di spruzzo, u foru di spruzzo minimu hè 7PL, standard di stampante uv generale cù duie teste di spruzzo. , un culore, un culore biancu o doppiu, a velocità di stampa hè di 4-5 metri quadrati per ora, a vita di serviziu di u capu hè di circa 1 à 1 anni è mezu, ùn pò micca sustene 24 ore di travagliu cuntinuu, i requisiti di temperatura ambientale sò relativamente altu, u materiale di a testa hè plastica organica, faciule da esse dannatu da a corrosione di tinta.

 

Seiko 1020testina di stampa: Testa industriale piezoelettrica, larghezza di a testa di 71,8 mm, una sola testa hà 2 fila di teste, una fila unica di 510 buchi, un totale di 1020 buchi di spruzzo, i buchi di spruzzo anu 12PL \ 35PL, monocromu di una sola testa, standard cù quattru o cinque teste, vitezza di stampa in 10-15 metri quatratu per ora, pò accettà 24 ore di pruduzzione non-stop, a vita di serviziu di u capu di 3-5 anni, A testina di stampa pò esse riscaldata indipindente, è hà picculi esigenze nantu à l'ambiente è ùn hè micca faciule di dannu. .

 

Seiko 1024GStestina di stampa: Una testina di stampa high-end, una testina di stampa industriale piezoelettrica di livellu grisu, monocromu à una sola testa, una sola testina di stampa hà 1024 buchi di spruzzo, a dimensione di a goccia di tinta pò esse variabile secondu a necessità di stampa 7-35PL, pò accettà 24 ore non- ferma a stampa, a velocità di stampa in 16-17 quatratu per ora, a vita di serviziu di a testa di stampa hè più di 5 anni, a testa di stampa pò esse un riscaldamentu indipindenti è indipindenti, i picculi esigenze nantu à l'ambiente, micca fàciule di danni.

 

Ricoh G5/ Testina di stampa G6: Testa di stampa grisa industriale piezoelettrica, una sola testa doppia culore, una sola testa hà quattru fila di teste, una fila unica di 320 buchi, un totale di 1280 buchi, tipu di testa 54mm, pò stampà 7-35PL o G6 5pl gocce di tinta, a velocità di stampa standard. di 13-15 metri quatratu per ora, ponu accettà cuntinuu 24 ore di stampa, a vita di serviziu di u capu 3-5 anni, u capu pò esse automaticamente riscaldatu cù u prucessu di startup.Cù picculi esigenze ambientali, hè a testa di stampa più largamente accettata attualmente.

Testa di stampa Toshiba: Testa di stampa Toshiba hà ancu assai suddivisioni, avà u mercatu hè principalmente CE4, larghezza di testa di 53,7 mm, un totale di 636 buchi spray, dimensione di goccia di tinta fissa, testina di stampa di qualità industriale, pò accettà 24 stampe non-stop, u a vita di serviziu di a testa hè in fondu di circa 3-5 anni.


Tempu di Postu: 06-Jan-2023