Chì sò l'articuli principali chì ponu stampà da una stampante UV?

Da l'usu di u mercatu attuale di un gran numaru di clienti di stampanti UV attualmente utilizati in u mercatu, principarmenti per questi quattru gruppi, a parte tutale pò ghjunghje à 90%.

1. Industria di publicità

Questu hè u più utilizatu.Dopu tuttu, u nùmeru di buttreghi di publicità è cumpagnie di publicità è l'audienza di u mercatu sò ancu i più largu.Ancu s'ellu ùn ci hè micca una mancanza di ordini, u prufittu hè relativamente bassu per via di una grande cumpetizione.

nutizie

2. Industria di i prudutti digitale

Parechje persone in questa industria sò familiarizati cun ella.Una cunchiglia plastica più stampata custa menu di 1 yuan, è u mercatu vende 20. Molti utilizatori spessu ricuperanu u costu in dui mesi.Ancu s'ellu s'hè rinfriscatu in l'ultimi anni, dopu tuttu, u telefuninu hè sempre rimpiazzatu, è a dumanda di stampa persunalizata di a cunchiglia ùn cambia micca.Estensu, ci sò casi di coghju di l'iPad, tastieri, mouse pads è altri prudutti digitale stampati nantu à a superficia.

nutizie

 

3. Users in a industria di materiali di custruzzione

Stu muru di fondo hè principalmente fattu di vetru è piastrelle di ceramica.U mercatu hè statu assai caldu in l'ultimi trè anni.In particulare, u muru di fondo tridimensionale di rilievu persunalizatu 3D hè particularmente populari, chì ùn hè micca solu in una grande dumanda, ma hà ancu un altu valore aghjuntu.

nutizie

4. Industria artigianale

Ci hè una larga varietà di picculi oggetti in u mercatu vuluntariu di i picculi commodities, cum'è pettini, forcine, cornici per occhiali, scatole di imballaggio, pin, bottiglie di vinu, tappi di bottiglia, pitture decorative ... A superficia di centinaie di materiali pò esse stampata cù stampanti UV. .Questa industria hà una forte natura regiunale è hè spessu cuncentrata in a surgente di merchenzie.

nutizie

In più di questi quattru industrii populari di i clienti, alcuni in l'industria di u metale sò stampati nantu à qualchi scatuli di ferru, lame di serra è altri materiali;L'industria di u coghju hè appiicata in certi sacchetti di coghju, marroni è altri prudutti;Stampa di superficia di certi prudutti di legnu in l'industria di u legnu.

 

 


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022