Qual hè a risoluzione propria di a stampante UV?

A risuluzione di l'impresora UV hè un standard impurtante per misurà a qualità di stampa, in generale, più alta hè a risuluzione, più fine l'imaghjini, megliu a qualità di u ritrattu stampatu.Pò esse dettu chì a risoluzione di stampa determina a qualità di a stampa.A più alta a risuluzione, u megliu è più chjaru l'infurmazioni è l'imaghjini seranu.

Allora chì hè a risoluzione adatta di a stampante UV?Prima di tuttu, avemu bisognu di sapè chì a precisione di stampa di l'impresora UV ùn hè micca uguale à a risoluzione, a precisione di stampa hè alta è bassa, è a risoluzione hè solu un valore, a risoluzione pò riflette a precisione di stampa, anu significatu simili. .In generale, più alta hè a risoluzione di stampa di a stessa stampante UV flatbed, più lenta serà a velocità, più bassa hè l'efficienza, cusì a scelta di a risoluzione varieghja da persona à persona, micca più alta u megliu.

Attualmente, a risoluzione di l'impresora UV hà 600 * 2400dpi, 720 * 720dpi, 720 * 1440dpi, 1440 * 1440dpi, finu à 2880 * 1440dpi, ma micca tutte e stampanti UV ponu stampà a risoluzione sopra, cusì i clienti anu da sceglie secondu a so situazione attuale. .Per esempiu, a velocità di stampa è u requisitu di qualità di stampa.


Tempu di Postu: Aug-25-2022