Chì duverebbe fà se e linee appariscenu quandu una stampante UV flatbed stampa mudelli?

1. U nozzle di u nozzle di l'impresora UV hè assai chjuca, chì hè circa a stessa dimensione di a polvera in l'aria, cusì a polvera chì flotta in l'aria pò facilmente bluccà a bocchetta, risultatu in linee profonde è superficiali in u mudellu di stampa.Dunque, duvemu attente à mantene l'ambiente pulitu ogni ghjornu.

2. U cartucciu di tinta chì ùn pò micca esse usatu per un bellu pezzu deve esse guardatu in a scatula di tinta, per evità u bloccu di l'inchiostru è e linee profonde è superficiali in u mudellu stampatu in u futuru usu.

3. Quandu a stampa di stampante UV flat-panel inkjet hè relativamente normale, ma ci hè un ligeru bloccu cum'è a mancanza di colpu o di culore è l'imaghjini fuzzy d'alta risoluzione, u prugramma di pulizia di ugetti furnitu da a stampante deve esse utilizatu u più prestu pussibule. per evità un bloccu sempre più seriu.

4. Se l'ugettu di a stampante UV hè bluccatu è l'effettu di stampa hè sempre poviru dopu à frequenti inchiostri o pulizziari, o a bocca hè sempre bluccata è u travagliu di stampa ùn hè micca liscia, dumandate à u persunale prufessiunale di u fabricatore per riparà.Ùn disassemble a bocca da sè stessu per evità danni à e parti di precisione.


Tempu di pubblicazione: 13-sep-2022